Joga dla kręgosłupa

To zajęcia prowadzone w nurcie hatha/vinyasa joga z elementami yin jogi i automasażem powięziowym. Bazujemy przede wszystkim na asanach mających na celu wzmocnienie mięśni brzucha oraz mięśni pleców, poprawę sylwetki i wypracowanie prawidłowej postawy, a także rozluźnienie spiętych rejonów powodujących dyskomfort i będących często przyczyną złej postawy, a co za tym idzie bólu kręgosłupa. Są to zajęcia skierowane do osób na wszystkich poziomach zaawansowania.

Joga dla kolan

Joga dla kolan to w szczególności pozycje stojące. Zajęcia prowadzone są w nurcie hatha jogi z elementami łagodnej vinyasy i automasażem powięziowym. Polecamy w szczególności osobom, które mają problemy z kolanami. Pozycje stojące wzmocnią nogi, a automasaż pomoże w uwolnieniu napięć i poprawi krążenie.

Łagodna vinyasa dla bioder

Będą to doskonałe zajęcia dla osób, które chcą poczuć płynność ruchów w praktyce jogi i uwolnić napięcia z okolicy bioder. Ta praktyka również będzie idealna dla kobiet podczas menstruacji. Sesje prowadzone są w nurcie lekkiej vinyasy flow z elementami automasażu powięziowego.

Joga powięziowa

Są to zajęcia, które najczęściej odbywają się w formie kursów. Bazują one głównie na automasażu mięśniowo-powięziowym. Korzystamy z piłek do masażu oraz różnych pomocy do jogi. Wykonujemy samodzielny masaż. Rozluźniamy napięcia w ciele stosując ucisk i ciężar własnego ciała. Automasaż mięśniowo-powięziowy niesie za sobą wiele korzyści. Rozluźnia sztywne i mocno napięte partie ciałą, poprawia ukrwienie mięśni, powięzi i skóry. Leczy dawne kontuzje, zwiększa mobilność, a także poprawia odporność i wycisza. Polecamy w szczególności osobom, które mają problem z bólem.

Joga na stres

To spokojne zajęcia jogi zawierające dużo pracy z oddechem, który jest głównym regulatorem naszych emocji. Oprócz łagodnych asan rozluźniających klatkę piersiową i rejon brzucha wplatamy do praktyki ćwiczenia oddechowe metody Butejki oraz tradycyjną pranayamę. Ta praktyka ma na celu uziemienie, powrót do równowagi i złapanie dystansu. Polecamy osobom doświadczających dużego stres, lęku, ataków paniki. Joga na stres świetnie sprawdzi się też u astmatyków.

Qigong

Qigong (wymawiaj: czikung) to ćwiczenia, które powstały tysiące lat temu w Chinach i do dziś służą utrzymaniu ciała w zdrowiu. Niedawno przywędrowały na zachód, gdzie zdobywają coraz większą popularność. Qigong to ćwiczenia dla wszystkich niezależnie od wieku czy stanu zdrowia. Qigong na pierwszy rzut oka przypomina popularne Tai Chi i jest jego bliskim krewniakiem.

Są to łagodne ćwiczenia polegające na płynnym, powolnym ruchu rozluźnionego ciała, a także na samodzielnym masażu specyficznych punktów w ciele odpowiedzialnych za zdrowie poszczególnych narządów wewnętrznych. Ważna jest również odpowiednia postawa, właściwy oddech i skupienie umysłu.

Kąpiel w dźwiękach

Zabieg masażu dźwiękiem to bajeczne przeżycie fizyczne i psychiczne. Dźwięk mis relaksuje i wycisza nadmiernie pobudzony układ nerwowy, dociera do tych obszarów w mózgu które zarządzają emocjami. Jeśli pewne emocje potrzebują oczyszczenia, wibracje oddziałują na nie w sposób, który jest najbardziej potrzebny.

Masaż misami tybetańskimi harmonizuje aurę, synchronizuje pracę ważnych punktów energetycznych w ciele, przynosi błogość i spokój. Organizujemy zarówno sesje indywidualne jak i relaksacje grupowe.

Terapia tańcem i ruchem

Psychoterapia tańcem i ruchem to zajęcia, które odbywają się najczęściej w formie kursów lub warsztatów. Prowadzi je certyfikowana psychoterapeutka terapii schematów, która na co dzień aktywnie pracuje z ludźmi w swoim gabinecie psychoterapeutycznym.

Psychoterapia tańcem i ruchem to doświadczenie siebie w ruchu autentycznym oraz praca w grupie. To jedne z najbardziej wyjątkowych, autentycznych i rozwojowych zajęć jakie możemy Wam zaproponować.

Trening oddechowy metodą Butejki

Trening oddechowy metodą Butejki jest skierowany do wszystkich, którzy chcieliby popracować nad swoim zdrowiem i poprawić wzorce oddechowe, a w szczególności do osób z takimi dolegliwościami jak astma, bezdechy senne, niepokój czy dolegliwości związane z układem krążenia, a także wrażliwość na stres. Trening oddechowy zalecany jest również dzieciom. Znakomicie sprawdza się u sportowców jako uzupełnienie w ramach poprawy wydolności płuc co za tym idzie wyników w sporcie. W naszym podejściu ćwiczenia oddechowe metodą Butejki łączymy z praktyką jogi, co pozwala osiągnąć najlepsze efekty. Zajęcia odbywają się w formie warsztatów wprowadzających oraz 8 tygodniowych kursów.

Rozpocznij przygodę z Jogą już dziś!